Kontakt

Ansvarig
Anna-Karin Johansen
Tel: 0454- 93212

Lättläst

Publicerad 18 maj 2011
Detta är Olofströms kommuns webb-plats.

Olofströms kommun sköter barnomsorgen,
skolorna och vården till de äldre.
Kommunen har också hand om bibliotek och fritid.

Olofströms kommun ligger i Blekinge län.
Här bor ungefär 13 500 personer.

Den här webb-platsen är lättläst.
Du kan läsa om vilken hjälp
du kan få av Olofströms kommun.

Bredvid bilden ovan finns olika ord.
Du klickar på det ord som du vill läsa mer om.
Om du trycker på tillbaka kommer du till
den sida som du var på innan.
Du kan alltid få mer information
genom att ringa kommunen
på telefonnummer 0454-930 00

Det kommer snart att bli fler lättlästa sidor.